homePROFILECREDITS follow
Throwback...hari ini dalam kenangan

Malam yg sama 2 tahun lepas..lebih kurang time ni la aku dh rasa contraction masa pregnantkan wafi...siang tu puas makan sup daging pastu balik umah mak....masa tu umh baru start renovation..

Lepas isyak perut dah rasa tak selesa..baring2 dlu kat katil..ada rasa sakit tapi buat tak peduli...mlm tu abah ada..tp lepas 5-10min baring sambil counting contraction hati ckp ni dh nak beranak..

Bgn terus ajak husb gi hospital. Bgtau mak dh rasa sakit sikit..mak tenang..abah nampak risau..x diam abah masa tu..tgk menantu dia dok main game kt hp lg hehe..sbnrnya dlm hati dh risau, dlm kepala pikir macam2..

Abah anta sampai keluar. Risau dia!! Aku relaks lg..husb gi amik keta psl keta parking jauh skit. Abah insist aku duduk sementara tgu husb amik keta..bkn jauh pun..risau abah...

Setahun lepas tu.......

Hari yg sama..abah insist suruh sume anak2nya balik sbb abah beriya masak nasi minyak dgn ayam masak merah..special! Aku balik tp bkn dgn husb..sbb hari yg sama husb ada urusan penting di rumah keluarganya..kesian abah..abg tak dpt balik..adik2 yg lain pun sama...hanya kami je haritu..abah nmpk hepi cucu2 dia balik walaupun tak semua...pastu siap suruh simpankan makanan sikit utk husb yg tak dpt balik siang tu...

Setahun lepas tu.......

Hari ni..wafi dah 2 tahun..abah dh pergi tinggalkan kami hampir setahun...rindunya kat abah...rindu teramat rindu!! Semoga wafi jadi anal soleh  semoga roh abah ditempatkan dikalangan para solihin..ameen.....

typed by EjaLeeza on Thursday, September 24, 2015 @ 10:53 PM
back | all rights reserved desiree 2012